Каталог товарів
Мій магазин
Оберіть магазин
Ваш магазин не обраний
Адреса:
-
Час роботи:
Пн-Нд: з 8:00 до 20:00
Телефон:
-
Каталог товарів

Загальна Інформація

Назад до списку статей

Замовлення і доставка в інтернет-магазині Леруа Мерлен в умовах карантину у зв'язку з поширенням коронавірусу COVID-19

ВІДПОВІДІ НА ТИПОВІ ЗАПИТАННЯ (FAQ)

1. Чи можу я оформити замовлення? Чи Леруа Мерлен зможе доставити посилку?

Так, в даний час діяльність Леруа Мерлен триває. Однак терміни доставки замовлень можуть бути довше, ніж було раніше. Оновлені терміни доставки можна знайти на сторінці оформлення замовлення.

Rule Order Processing

Не використовуйте адреси доставки для закладів, які можуть бути закриті у зв'язку з карантином (наприклад, школи, університети).

Ми працюємо з нашими постачальниками, щоб тимчасово розставити пріоритети для товарів для дому першої необхідності та інших продуктів з високим попитом, що надходять в наші магазини, щоб ми могли швидше отримувати, поповнювати запаси і відправляти ці продукти клієнтам. Наші команди працюють над тим, щоб забезпечити доступність цих продуктів, і продовжують нарощувати можливості по доставці замовлень клієнтам, але в даний час поява в наявності деяких товарів може зайняти більше часу.

2. Як дізнатися статус мого замовлення і доставки? Чи можу я змінити адресу в моєму замовленні?

Ви можете змінити адресу доставки замовлення і контактний номер одержувача до його відправки під час дзвінка нашого оператора, який дзвонить Вам для узгодження умов доставки. Як тільки Ваше замовлення підтверджене, ми відправляємо Вам інформацію про статус вашого замовлення повідомленням Viber і на вказану адресу електронної пошти.

3. Чому деяким товарам потрібно більше часу для відправки?

Із поширення вірусу COVID-19 ми спостерігаємо зростання числа людей, що роблять покупки в Інтернеті. Щоб обслуговувати наших клієнтів, а також допомагати забезпечувати безпеку наших партнерів, ми змінили наші процеси логістики, транспортування, поставоки, закупівель, щоб розставити пріоритети при зберіганні і доставці товарів, які є більш пріоритетними для наших клієнтів. Це призвело до того, що тепер, наші терміни доставки дещо збільшилися.

4. Чи можу я зробити повернення товару?

Так. Звичайно ми здійснюємо повернення товару. Щоб повернути товар і дізнатися більше про повернення, будь ласка, відвідайте нашу інформаційну сторінку про процедуру повернення товару повернення товару .

5. Чи безпечно отримувати замовлення?

При оформленні замовлення нашою кур'єрською службою, для вашої безпеки, тепер виключена можливість підйому товару на поверх. Інструкції як діяти в умовах поширення коронавірусу Ви можете знайти на веб-сайті Всесвітньої організації охорони здоров'я.

Також, з інформацією про організацію роботи фізичних магазинів можна ознайомитися у документі.